Požiadavky:
• Min 2 roky skúseností v obore digitálnej reklamy, digitálnych médií a TV reklamy
• Znalosť AJ slovom a písmom
• Min 1 rok skúseností práce s manažmentom digitálnych kanálov PPC, Search, social, programmatic, video, display
• Skúsenosti s tvorbou a riadením reklamných a mediálnych kampaní
• Skúsenosti s FB Business Manager, Google Ads, Google Analytics, Adform/Double click
• Skúsenosti s account manažmentom v reklamnej/mediálnej/digitálnej agentúre sú vítané
• Výborné komunikačné a vyjadrovacie schopnosti
• Ambicióznosť, kreativita, logické myslenie
Náplň práce:
• Prijímanie a spracovávanie briefov od klienta, vypracovávanie a prezentovanie ponúk klientovi
• Spracovávanie informácií – analýzy spotrebiteľa, mediálneho trhu, segmentu, tvorba insightov pre tvorbu komunikačnej stratégie
• Navrhovanie a správa reklamných kampaní v médiách
• Navrhovanie a implementácia kampaní v médiách pre zverených klientov –vypracovávanie mediaplánov, implementácia, optimalizácia a vyhodnocovanie kampaní
• Post-buy analýzy kampaní a odporúčania klientom
• Zdieľanie skúseností a know-how s kolegami
Ponúkame:
• Výborný kolektív
• Možnosť kariérového postupu v globálne úspešnej agentúre a skupine
• Kontinuálne vzdelávanie a osobný rast
• Možnosť rotácie v rámci oddelení našej agentúra a skupiny na Slovensku a po celom svete
• Zaujímavé zamestnanecké benefit
• Nástupný plat 1 150 – 1 300 EUR
Zašlite nám životopis na cv@mvacademy.sk
Neváhajte nás kontaktovať ak máte nejaké otázky.
Zaslaním životopisu súhlasíte s privacy policy (v zmysle zákona č. 122/2013 o ochrane osobných údajov)