HR business partner (hrdina)

Výkon práce: Bratislava
Nástup: ASAP/dohodou
Druh pracovného pomeru: Plný úväzok, TPP
Ponúkaný plat:  1 800 – 2 300 EUR/mesiac (Fixná zložka podľa skúseností kandidáta)

Informácie o pracovnom mieste

Čo budeš mať pravidelne na starosti:

  • Komplexná správa HR agendy: Zabezpečenie všetkých administratívnych procesov spojených s personálnou agendou (príprava zmlúv, pracovných dodatkov, ukončenie/zmena pracovného pomeru, evidencia zamestnancov a ich údajov, správa podkladov pre výplatu miezd, gastro-lístky a pod. ).
  • HR poradenstvo a podpora: Poskytovanie podpory manažérom a zamestnancom pri riešení každodenných personálnych otázok a problémov či už vyplývajúcich z pracovno-právneho pomeru či vzťahových alebo operatívnych. Predkladanie návrhov na zlepšenie personálnych procesov.
  • Výber a nábor zamestnancov: Tvorba inzerátov, aktívne vyhľadávanie kandidátov, organizácia a vedenie pohovorov, administratíva spojená s náborovým procesom, komunikácia s vysokými školami.
  • Spolupráca s vedením: Podieľanie sa na tvorbe a implementácii HR stratégie, sledovanie personálnych ukazovateľov a podpora manažérov v rozhodovacích procesoch.
  • Analýza personálnych dát: Sledovanie fluktuácie, dochádzky, výkonu zamestnancov, sledovanie vyhodnocovania cieľov, tvorba reportov.
  • Komunikácia naprieč celou spoločnosťou ako aj externými inštitúciam
  • Preto tvoja prítomnosť bude potrebná v office v pondelok až piatok, ideálne od 9:00 do 17:00 aby si mohol/mohla byť vždy po ruke keď sa niekto zastaví s otázkou, problémom alebo len tak na pár milých slov. Samozrejme, ak si potrebuješ niečo vybaviť alebo ochorieš, vždy sa dá nejako dohodnúť – sme všetci len ľudia.
  • Zaučenie do agendy: HR hrdina 1 (tvoja šéfka) ťa zasvätí do agendy, ako aj kolegynka, ktorá z tejto pozície prechádza na iné oddelenie, ti poskytne podporu.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • jeden z najmodernejších office-ov v Bratislave
  • tím, v ktorom budeš pôsobiť, je veľmi stabilný, podporný a kooperujúci
  • práca v stabilnej spoločnosti
  • možnosť naučiť sa „more“ zaujímavých vecí a projektov, spoznať „oceán“ zaujímavých ľudí (každý sme iný, inak komunikujeme a interagujeme).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Prax na pozícii/v oblasti

HR, administratíva, office management

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • VŠ – humánne smery, prax oblasti HR veľkou výhodou (HR admin, operations, vzdelávanie)
  • focus na problematiku human resources, ľudí, vzťahy
  • komunikačné a organizačné zručnosti
  • orientácia na doťahovanie úloh aj detaily
  • odolnosť voči stresu (problémy ťa „nedávajú dole“, ale posúvajú a teší ťa hľadať riešenia)
  • na veci pozeráš zdravým sedliackym rozumom, tvoja optika zohľadňuje viaceré uhly pohľadu
  • vieš si úlohy prioritizovať aj v čase „búrky“
  • teší ťa ak vieš poradiť, pomôcť a teší ťa úspech spoločnosti a tímu (chceš byť súčasťou „rodiny“)
  • AJ – stredne pokročilý (ak ti zazvoní telefón zo zahraničia, vieš ho vybaviť)
  • MS office – aktívna znalosť

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Náš klient je spoločnosť, ktorá poskytuje poradenstvo v oblasti daní a rizík, audítorské služby, právne a manažérske poradenstvo.


Pošlite nám Váš životopis na cv@mvacademy.sk
Radi Vám zodpovieme prípadné otázky a poskytneme bližšie informácie.
Zaslaním životopisu nám udelujete súhlas so spracuvanim osobnych udajov (podľa zákona  č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov)