HR admin Specialist pre konzultačnú spoločnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • komunikácia s jednotlivými oddeleniami ohľadne potreby nových zamestnancov, príprava inzerátov, oslovanie head hunterov, spravovanie linked in, webovej stránky
  • oslovovanie nových kandidátov, komunikácia s uchádzačmi v prípade výberu/ neúspechu, pozvanie na pohovor, testovanie, vyhodnotenie, predpríprava na pohovor s manažérom
  • zorganizovanie pohovoru, koordinácia a pomoc pri druhom kole výberu
  • Onboarding nového zamestnca
  • administrácia sociálnych sietí a zbieranie HR informácií vrámci spoločnosti
  • koordinácia social committee
  • HR branding v spolupráci s našimi marketingovými dodávateľmi
  • HR events – komunikácia s univerzitami, dekanmi fakúlt, organizovanie prednášok na univerzitách
  • administrácia interného HR software

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v mladom kolektíve, v príjemnom prostredí medzinárodnej spoločnosti
  • možnosť externých i interných školení (účasť na medzinárodných školeniach organizovaných v rámci siete spoločnosti)
  • atraktívne platové ohodnotenie
  • flexibilný pracovný čas
  • kvalitný sociálny program

Požiadavky

  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
  • Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel – pokročilý
Microsoft Outlook – pokročilý
Microsoft PowerPoint – pokročilý
Microsoft Word – pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • analytické a logické myslenie
  • silná orientácia na klienta
  • chuť neustále sa učiť nové veci
  • zodpovedný prístup k práci
  • dobré komunikačné zručnosti

Pošlite nám Váš životopis na cv@mvacademy.sk
Radi Vám zodpovieme prípadné otázky a poskytneme bližšie informácie.
Zaslaním životopisu nám udelujete súhlas so spracuvanim osobnych udajov (podľa zákona  č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov)