Prínos tréningu:
Zefektívnite riadenie tímuStanete sa rešpektovaným partnerom pre obe strany - vyšší manažment, ako i členov tímu
Zdokonalíte si komunikačné technikypotrebné pre riadenie tímu
Osvojíte si techniky a koncept situačného manažmentu
Dozviete sa ako efektívne motivovať podriadených
Obsah tréningu:
Štýly vedeniaIdentifikácia sa s rolou riadiaceho pracovníka a zmena myslenia z rádového zamestnanca na myslenie vedúceho tímu
Nástroje vedenia
Motivácia zamestnancov - najnovšie prístupy k pochopeniu motivácie
Kontrola a usmerňovanie
Delegovanie
Uskutočňovanie rozhodnutí a nesenie s nimi spojenej zodpovednosti
Tréning je určený pre:
Vedúcich zamestnancov naprieč odvetiamiMaximálne 20 účastníkov
Forma:
Tréning realizujeme na mieru priamo pre Vašich zamestnancov a na základe analýzy potrieb zostavíme také cvičenia a praktické ukážky, ktoré sú v súlade s cieľmi Vašej spoločnosti.Tréning vieme zrealizovať v jazykoch:
SlovenskýAnglický
Nemecký
Možné nadväzujúce tréningy:
Leadership Zvládanie konfliktovO svoje skúsenosti sa s Vami podelí Ivana Miklovič
Ivana Miklovič, PhD. je lektorka osobnostného rozvoja. Školeniam sa venuje viac ako 10 rokov.
Venuje sa oblastiam ako osobnostný rozvoj, predajné a manažérske zručnosti.
Je autorkou tlačenej knihy Lektorské zručnosti.
Vyštudovala psychológiu na Univerzite Komenského v Bratislave.
HR skúsenosti nabrala v spoločnostiach Slovak Telekom a Slovenská sporiteľňa.
Venuje sa témam ako spin selling, efektívna komunikácia, asertivita, zvládanie ťažkých situácií, profesionálna telefonická komunikácia, zákanícka orientácia, práca s náročnými zákazníkmi, vedenie obchodných rozhovorov a ďalšie.
Venuje sa oblastiam ako osobnostný rozvoj, predajné a manažérske zručnosti.
Je autorkou tlačenej knihy Lektorské zručnosti.
Vyštudovala psychológiu na Univerzite Komenského v Bratislave.
HR skúsenosti nabrala v spoločnostiach Slovak Telekom a Slovenská sporiteľňa.
Venuje sa témam ako spin selling, efektívna komunikácia, asertivita, zvládanie ťažkých situácií, profesionálna telefonická komunikácia, zákanícka orientácia, práca s náročnými zákazníkmi, vedenie obchodných rozhovorov a ďalšie.