Prínos tréningu:
Efektívnost - zvýšenie konverzie (úspešnosti) predaja , využitie potenciálu trhu Rast - zvýšenie predaja a osobnostný rast obchodníkov Poradensko-konzultatívny prístup - zmena k prístupy k predaju, cena nie je jediný argument, ako využit emocný apel k predaju Ziskovost - naplnenie (prekrocenie) plánov, primeraná marža, zisk Retencia - budovanie dlhodobých vztahov s klientmi, komplexné službyObsah tréningu:
Co je konzultatívny predaj – rozdiel od ponukového, predajná technika AIDA Prvý dojem - ako urobit prvý dojem, faktory prvého dojmu, dôležitost neverbálnej komunikácie Aktívne pocúvanie - schopnost zachytit všetky dôležité informácie od zákazníka Porozumiet zákazníkovi – kladenie správnych otázok, ako identifikovat skutocné potreby, pochopit NÁKUPNÝ MOTÍV zákazníka, psychológia predaja Ako odporucit to správne riešenie - stavba správnej ponuky, využitie EMOCNÉHO APELU pri presviedcaní Uzatvorenie obchodu - kedy a ako správne uzatvorit obchod, zvládanie námietok metódou CLEARTréning je urcený pre:
Obchodníkov, klientskych poradcov, konzultantov, obchodných manažérov