Prínos tréningu:
Osvojíte si efektívne spôsoby komunikovania v rámci tímu, s nadriadeným, internými alebo externými zákazníkmiOboznámite sa s významom neverbálnych prejavov a naučíte sa interpretovať jednotlivé signály reči tela
identifikujete najčastejšie komunikačné chyby, ako aj to, ako sa im vyhnúť
Obsah tréningu:
Tri základné zložky ľudskej povahyČo sa deje počas procesu komunikácie?
Otázky ako nástroj usmerňovania a vedenia rozhovoru - ako pracovať s otázkami
Umenie porozumenia druhej strany
Časté výrazy v komunikácii a čo odhaľujú
Porozumieť stratégiám druhého
Reč tela, alebo ako sa stať pánom situácie
Budovanie vzťahov na základe komunikácie
Ako sa vyhnúť najčastejším komunikačným chybám
Forma:
Tréning realizujeme na mieru priamo pre Vašich zamestnancov a na základe analýzy potrieb zostavíme také cvičenia a praktické ukážky, ktoré sú v súlade s cieľmi Vašej spoločnosti.Tréning vieme zrealizovať v jazykoch:
SlovenskýAnglický
Nemecký