Prínos tréningu:
Spoznáte svoje silné stránky a rozvojové možnosti v oblasti práce s hlasom, komunikácie, ako i celkového vedenia telefonátovZvýšite profesionalitu a zachováte pozitívny dojem u partnera
Spoznáte vplyv správania telefonujúceho na image firmy
Obsah tréningu:
Zákaznícka orientáciaVytvorenie profesionálneho dojmu z telefonátu
Význam hlasu v telefonickej komunikácii
Techniky zdokonaľovania práce s hlasom
Štruktúra telefonátov - štandardy telefonickej komunikácie
Ako zaujať - minútové pravidlo
Vedenie rozhovoru prostredníctvom otázok
Aktívne počúvanie
Najčastejšie chyby pri komunikácii
Typológia náročných volajúcich, zvládnutie jednotlivých typov
Zásady riešenia sťažností
Modelové situácie - nácvik zvládnutia situácií z praxe
Tréning je určený pre:
zákaznícka podpora, obchodníci, recepčnéMaximálne 12 účastníkov
Forma:
Tréning realizujeme na mieru priamo pre Vašich zamestnancov a na základe analýzy potrieb zostavíme také cvičenia a praktické ukážky, ktoré sú v súlade s cieľmi Vašej spoločnosti.Tréning vieme zrealizovať v jazykoch:
SlovenskýAnglický
Nemecký