Chief accountant

Výkon práce: Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Nástup: ASAP/dohodou
Druh pracovného pomeru: Plný úväzok, TPP
Ponúkaný plat:   3 000 – 3 300 EUR/mesiac
Mzda od 3000 Eur brutto fix – dohodou podľa skúseností kandidáta + plus ročné bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do medzinárodnej spoločnosti hľadáme CHIEF ACCOUNTANT-a s anglickým jazykom, ktorý bude zodpovedný za agendu a riadenie i koordináciu všetkých účtovných a daňových procesov spoločnosti, zabezpečenie súladu s legislatívou a vytváranie presných finančných výkazov. Podvojné účtovníctvo, uzávierky ako aj dane má v malíčku t.j. je v podstate expert na účtovníctvo 🙂

Náplň práce:​​

  • Komplexné účtovníctvo: Zodpovednosť za všetky účtovné procesy vrátane spracovania zložitejších operácií. Zastrešenie komplexnej účtovnej agendy.
  • Riadenie uzávierkových procesov: Koordinácia a zabezpečenie presnosti mesačných a ročných uzávierok.
  • Tvorba finančných výkazov: Príprava a prezentácia finančných reportov podľa lokálnej legislatívy a medzinárodných štandardov (napr. IFRS) – výkaz ziskov a strát, súvaha, CF, zmeny imania a pod. v súlade s národnými predpismi.
  • Správa daňovej agendy: Zabezpečenie správnosti a včasnosti daňových povinností či prípadných odložených daní – vrátane DPH, dane z príjmu, cestnej dane a ďalších daňových povinností.
  • Optimalizácia procesov: Identifikácia nedostatkov v účtovných postupoch a návrh efektívnych riešení.
  • Interné procesy a kontroly: Dodržiavanie interných pravidiel a štandardov v súlade s legislatívou.
  • Analýza a reporting: Identifikácia trendov a poskytovanie odporúčaní vedeniu spoločnosti. Pravidelný reporting na týždennej, mesačnej či kvartálnej báze. Pravidelná komunikácia s vedúcim accounting oddelenia a CFO. Úlohou je nielen pochopiť, čo čísla predstavujú, ale aj ich interpretovať v súvislostiach či z viacerých uhlov pohľadu a poskytovať užitočné závery pre strategické rozhodovanie.
  • Spolupráca s manažmentom a audítormi: Komunikácia s inými oddeleniami a externými partnermi, participácia napr. aj pri auditoch a pod.
  • Rozvoj tímu: Zdieľanie a podpora účtovného tímu, v ktorom pôsobí.

Pozícia vyžaduje aj prácu nadčas v čase uzávierok a podobne s možnosťou náhrady či už formou fin. kompenzácie alebo náhradného voľna.

Práca je v office 3 dni v týždni, 2 dni formou home office.

Zamestnanecké výhody, benefity

– flexibilná pracovná doba, možnosť home office
– možnosť vzdelávania
– Multisport karta
– firemné podujatia
– dennodenné využívanie cudzieho jazyka

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk – Pokročilý (C1)

Prax na pozícii/v oblasti

účtovníctvo

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • SŠ/VŠ – ekonomické zameranie
  • prax v oblasti vedenia účtovníctva a daní – napr. ako hlavný účtovník, senior účtovník, general ledger (prax v komplexnom účte aj s daňami – dph, odložená daň atď.) , znalosť účtovných  a daň. predpisov (IFRS a pod.)​
  • anglický jazyk – pokročilý – nutná znalosť (denná komunikácia so zahraničnými kolegami)
  • znalosť MS Office – Excel – pokročilý
  • zodpovedný a systematický prístup k práci
  • odolnosť voči stresu
  • trpezlivosť
  • orientácia na detail
  • komunikačné zručnosti

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Medzinárodná spoločnosť v oblasti finančníctva.


Pošlite nám Váš životopis na cv@mvacademy.sk
Radi Vám zodpovieme prípadné otázky a poskytneme bližšie informácie.
Zaslaním životopisu nám udelujete súhlas so spracuvanim osobnych udajov (podľa zákona  č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov)