Výkon práce: Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Nástup: ASAP/dohodou
Druh pracovného pomeru: Plný úväzok, TPP
Ponúkaný plat: 3 000 – 3 300 EUR/mesiac
Mzda od 3000 Eur brutto fix – dohodou podľa skúseností kandidáta + plus ročné bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do medzinárodnej spoločnosti hľadáme CHIEF ACCOUNTANT-a s anglickým jazykom, ktorý bude zodpovedný za agendu a riadenie i koordináciu všetkých účtovných a daňových procesov spoločnosti, zabezpečenie súladu s legislatívou a vytváranie presných finančných výkazov. Podvojné účtovníctvo, uzávierky ako aj dane má v malíčku t.j. je v podstate expert na účtovníctvo 🙂
Náplň práce:
- Komplexné účtovníctvo: Zodpovednosť za všetky účtovné procesy vrátane spracovania zložitejších operácií. Zastrešenie komplexnej účtovnej agendy.
- Riadenie uzávierkových procesov: Koordinácia a zabezpečenie presnosti mesačných a ročných uzávierok.
- Tvorba finančných výkazov: Príprava a prezentácia finančných reportov podľa lokálnej legislatívy a medzinárodných štandardov (napr. IFRS) – výkaz ziskov a strát, súvaha, CF, zmeny imania a pod. v súlade s národnými predpismi.
- Správa daňovej agendy: Zabezpečenie správnosti a včasnosti daňových povinností či prípadných odložených daní – vrátane DPH, dane z príjmu, cestnej dane a ďalších daňových povinností.
- Optimalizácia procesov: Identifikácia nedostatkov v účtovných postupoch a návrh efektívnych riešení.
- Interné procesy a kontroly: Dodržiavanie interných pravidiel a štandardov v súlade s legislatívou.
- Analýza a reporting: Identifikácia trendov a poskytovanie odporúčaní vedeniu spoločnosti. Pravidelný reporting na týždennej, mesačnej či kvartálnej báze. Pravidelná komunikácia s vedúcim accounting oddelenia a CFO. Úlohou je nielen pochopiť, čo čísla predstavujú, ale aj ich interpretovať v súvislostiach či z viacerých uhlov pohľadu a poskytovať užitočné závery pre strategické rozhodovanie.
- Spolupráca s manažmentom a audítormi: Komunikácia s inými oddeleniami a externými partnermi, participácia napr. aj pri auditoch a pod.
- Rozvoj tímu: Zdieľanie a podpora účtovného tímu, v ktorom pôsobí.
Pozícia vyžaduje aj prácu nadčas v čase uzávierok a podobne s možnosťou náhrady či už formou fin. kompenzácie alebo náhradného voľna.
Práca je v office 3 dni v týždni, 2 dni formou home office.
Zamestnanecké výhody, benefity
– flexibilná pracovná doba, možnosť home office
– možnosť vzdelávania
– Multisport karta
– firemné podujatia
– dennodenné využívanie cudzieho jazyka
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Pokročilý (C1)
Prax na pozícii/v oblasti
účtovníctvo
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ/VŠ – ekonomické zameranie
- prax v oblasti vedenia účtovníctva a daní – napr. ako hlavný účtovník, senior účtovník, general ledger (prax v komplexnom účte aj s daňami – dph, odložená daň atď.) , znalosť účtovných a daň. predpisov (IFRS a pod.)
- anglický jazyk – pokročilý – nutná znalosť (denná komunikácia so zahraničnými kolegami)
- znalosť MS Office – Excel – pokročilý
- zodpovedný a systematický prístup k práci
- odolnosť voči stresu
- trpezlivosť
- orientácia na detail
- komunikačné zručnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Medzinárodná spoločnosť v oblasti finančníctva.
Pošlite nám Váš životopis na cv@mvacademy.sk
Radi Vám zodpovieme prípadné otázky a poskytneme bližšie informácie.
Zaslaním životopisu nám udelujete súhlas so spracuvanim osobnych udajov (podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov)