Daniel Minárik

Daniel Minárik je spoluzakladateľ a CEO slovenského technologického start-upu retail.bi s.r.o., ktorý ponúka službu na zber, spracovanie a analýzu malobchodných dát.

S retail aplikáciou ProfitUp sa stal víťazom súťaže Podnikateľský Nápad Roka 2013 a súťaže Telekom Business Wall of Fame 2015 ako najlepšie Internet of Things riešenie v rámci 8 krajín.

Víťaz Penta Investments esejí Vision 2025.

Vyštudoval Fakultu managementu UK.

​ Službu ProfitUp v súčasnosti využívajú na zber a analýzu dát spoločnosti ako Tchibo, Bepon, adidas EAST, GANT, Martinus alebo sieť predajní PreDeti.

ProfitUp pomáha sledovať výkonnosť biznisu a zvyšovať tržby, hrubé marže a ostatné ukazovateľe výkonu, prostredníctvom optimalizácie produktového zloženia, cielenia zákazníkov, eliminovania nadzásob, efektívneho plánovania smien a pod.

Daniel predtým pracoval ako Business Planning Manager pre Tesco Stores a.s., Sales and Margin Controller pre adidas EAST a Retail Data Analyst / Business Planner pre Nike European Operations B.V.

Dohovorí sa anglicky a nemecky. Pravidelne publikuje pre marketingový magazín Stratégie, magazín pre maloobchod InStore, Hospodárske noviny, časopisy Trend a Profit.

Prednášal na konferencii Retail Summit 2015, World Retail Congress Singapur 2015, konferencia Stratégie - LOTE 2015, Datalan IT Fórum 2015.